30/07/2011

Évfordulós ünneplés

A felvételi okozta felfordulás közben észre sem vettem, hogy július 21-én egy éves lett a blog. Sok minden történt ez alatt az idő alatt, voltak aktív és kevésbé aktív időszakok. Az eredmény, hogy eddig a pillanatig a blogra 64 bejegyzés került fel, 136 hozzászólás érkezett, a rendszeres olvasók száma 35, míg az összes kattintásé 7889.

A legnagyobb örömet számomra a hozzászólásaitok jelentették, mert rengetegszer elgondolkodtattak, ráébresztettek dolgokra, és egyébként is, hűek voltak a blog nevéhez: Tapasztalatok az írásról - nemcsak az enyémek, de a tieitek is, és hálás vagyok, hogy megosztottátok őket velem.

És amiért mindezt külön bejegyzésbe kellett írnom: úgy gondoltam, ajándékokkal még igazibb lenne az ünneplés, úgyhogy ezennel "nyereményjátékot" hirdetek, amelyben mindenki részt vehet.

A nyertes két dolog közül választhat:
  • Suzanne Collins-tól Az Éhezők Viadala és annak második kötete, a Futótűz című könyv .pdf formátumban*, vagy:
  • egy igény szerinti részletes kritika az illető választott novellájára (tehát nem regényrészlet, hanem önálló, befejezett mű)**
*Az Éhezők Viadala ismertetője:

Észak-Amerika romjain ma Panem országa, a ragyogó Kapitólium és a tizenkét távoli körzet fekszik. A Kapitólium kegyetlenül bánik Panem lakóival: minden évben, minden körzetből kisorsolnak egy-egy tizenkét és tizennyolc év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük Az Éhezők Viadalán. Az életre-halálra zajló küzdelmet élőben közvetíti a tévé.
A tizenhat éves Katniss Everdeen egyedül él a húgával és az anyjával a Tizenkettedik Körzetben. Amikor a húgát kisorsolják, Katniss önként jelentkezik helyette a Viadalra, ez pedig felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem először néz farkasszemet a halállal - számára a túlélés a mindennapok része. Ha győzni akar, olyan döntéseket kell hoznia, ahol az életösztön szembe kerül az emberséggel, az élet pedig a szerelemmel.


Nekem tetszett a folytatásával együtt, csak ajánlani tudom. Majd egyszer arról is szó lesz, hogy miért.

**Amennyiben a kritikát választja, a nyertes beleegyezik abba, hogy a kritikát a novellájával együtt megjelentessem a blogon.

A sorsolásban való  részvételhez csak annyit kell tenned, hogy írsz egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, leírod, hogy a könyveket vagy a kritikát választanád, valamint megadsz egy e-mail címet, ahol értesíteni tudlak, ha te nyertél. A sorsolás egy véletlenszám-generátor segítségével történik, így mindenkinek ugyanannyi esélye van.

A sorsolás időpontja 2011. augusztus 6., vagyis jövő hét szombat. (Ha addig híresztelnétek a játékot, annak nagyon örülnék.)

Egy év, el se hiszem! :) Köszönöm Nektek, amiért támogattátok a blogot!

3 comments:

  1. Szia!

    Igazán nincs mit köszönni, Olivia ;)

    Már egy ideje foglakoztatott, hogy szóljak-e vagy ne, és egész héten azt lestem, hogy valaki panaszkodik-e, ám mivel péntek lévén nem láttam, hogy hasonló problémával jelentkeznének, ezért betámadtalak. És akkor most én örülök, hogy segíthettem. :)

    Még egyszer leírom, hogy nagyon tetszik az új sablon, jó a blog, és sok-sok ilyen évfordulót, kommentet és követőt kívánok Neked. (Na meg sok sikert ősszel, ha felvettek. :))

    Amikor először olvastam ezt a bejegyzést, akkor a kritikát választottam volna, ám most, hogy írtad ezt a novellamegjelentetős-kritikás újítást, elbizonytalanodtam... Bár inkább mégis a kritikát választom. Biztos jó lehet az a könyv, de az az érzésem van, hogy nem lehet valami vidám, az olyan történeteket meg nem nagyon szeretem. Tehát a kritika. :)

    Az email címem pedig: protostar@citromail.hu (Kint van a felhasználói profilomnál is, de azért ide írtam.)

    Hát eléggé bőbeszédű voltam most, remélem nem bánod.

    Piper

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Ugyan már a chatben is írtam, de nagyon tetszik a blogod. Nemrég akadtam rá, de gyakran visszajárok, mert bizony még akad olvasnivaló. :)
    Én is a kritikát választom, és az e-mail címem: katasztori@citromail.hu

    További jó szerkesztést!

    M-Kata

    ReplyDelete
  3. Szia!

    Na, én is befutottam ám, Olivia :)

    Először is gratulálok az egy évhez, szerintem már sokszor leírtam, de most is megteszem, én rengeteget tanultam a tapasztalataidból, és rengeteg hálával tartozom Neked ezért. Ha nem lett volna egy-két ötleted, akkor valószínűleg nem lenne olyan az én saját történetem sem, amilyen most. Úgyhogy köszönöm, és remélem, legközelebb is valami szuper cikkel jössz majd :)

    Oh, és üdv a mazsisok között :P

    És ha már ugye írtam jelizek erre a kis sorsolásodra is :) mail címem (bár szerintem tudod:D): noci005@gmail.com, és én is inkább a kritika mellett voksolnék, mivel a könyvet majd kihozom szerintem könyvtárból, az kicsit egészségesebb a szememnek a sok monitor bámulás mellett.

    Amúgy szuper ötlet ez a játék. Várni fogom a következő bejegyzést!

    Puszillak, Nocy :)

    ReplyDelete