14/08/2011

A játék nyertese és egy kis rendszer a káoszban

Tegnap lezárult a játékra való jelentkezés határideje. Hárman jelentkeztek, én pedig mindhármuk hozzászólásának nagyon örültem és ezúton is szeretném megköszönni. Nem jó érzés emberek között választani, de a játék az játék, úgyhogy a véletlenszám-generátor eredménye alapján most ki is hirdetném a győztest:

A játék nyertese nem más, mint Nocy!

Gratulálok, hamarosan megy neked egy levélke! ;) Nocy a felajánlott nyeremények közül a kritikát választotta, az írását a hozzászólásaimmal együtt ti is olvashatjátok majd a blogon.

Remélem, a többiek nem keseredtek el, és amint lehet majd egyénileg is beküldeni novellát, élni fognak a lehetőséggel. Addig is itt egy kis virtuális édesség kárpótlásképpen:


Tetszik nekem ez a játék dolog, úgyhogy számítsatok rá, hogy többször is hirdetek még, amint lesz mit ünnepelni. :)

A bejegyzés címének másik részéről annyi lenne a mondanivalóm, hogy mivel az utóbbi időben elég ritkán és rendszertelenül volt bejegyzés, és ez sem az olvasóknak, sem nekem nem jó, ezentúl menetrendszerűen fogok írni a blogra. A héten a különböző típusú bejegyzéseknek meglesz a maguk kijelölt napja, így tudni fogjátok, mikor számíthattok rájuk.

  • A hetet valami hivatalosabb dologgal kéne kezdeni, mint az én fecsegésem, úgyhogy hétfőnként Hírességek okossága címszó alatt publikált írók és más művészek tanácsait, gondolatait olvashatjátok majd. Aztán lehet vitatkozni, mennyire értetek egyet velük (bevallom, van, hogy én semennyire...).
  • Szerda lesz az Interjú az íróval és a vendégposztok ideje, ezek hetenként felváltva lesznek olvashatók. Ez persze attól is függ, hogy megtiszteltek-e azzal, hogy elvállaljátok a felkérésemet, de én azért reménykedem.^^ Ha van kedvetek válaszolni néhány kérdésre, vagy van kész cikketek, ami szerintetek illene a blogra, jelentkezés alapján is működhet a dolog, az Elérhetőség menüpont alatt tudtok írni nekem.
  • Bár még nem zárult le a szavazás, az eddigiek alapján úgy láttam, lenne igény a novellabeküldős-kritizálós rovatra, ezek napja lesz a szombat. Elsőként Nocy-ét olvashatjátok majd a jövő héten, akkor fogom kiírni a pontos feltételeket.
  • Nem tudom, mennyire érdekel ez titeket, de úgy gondoltam, vasárnaponként személyes jellegű bejegyzéseket raknék fel, elsősorban az írásaimmal kapcsolatban. Szeretném, ha látnátok, hogy bár vannak ismereteim az írástechnikáról, amiktől megértek bizonyos dolgokat, maga az alkotás akkor sem kirázom-a-kisujjamból-és-tudom-hogy-tökéletes típusú valami, hanem ugyanúgy megküzdök vele, mint bárki más.
  • A hét többi napján bármikor jöhetnek majd az írástechnikával kapcsolatos bejegyzések. Ezeket nem ígérem rendszeresen, sőt valószínű, hogy nem is tudom majd hetente elkészíteni őket, de igyekezni fogok. Ezért is tartom jónak ezt a menetrendet, hogy a kiszámíthatatlan programjaim és a lustaságom ellenére is legyen mit olvasnotok.
Magamat ismerve nem tudom, sikerül-e majd betartani a fentieket, de egyelőre ez a terv, próbálom teljesíteni. Nemsokára kezdem az egyetemet, felköltözöm Pestre, úgyhogy előfordulhat, hogy nem mindig jön össze, ebben az esetben szólni fogok és kérlek, nézzétek el nekem.

2 comments:

  1. Jók az ötletek! Várom az újfajta posztokat!

    ReplyDelete
  2. Köszönöm. Igyekezni fogok, hogy ne okozzanak csalódást.

    ReplyDelete