05/04/2011

D mint definíciók az írással kapcsolatban (és egy díj)


Az első, amit szeretnék közzétenni, hogy a blog Deirdra jóvoltából egy csodaszép díjban részesült. Köszönöm! Szabályok nem jártak hozzá, ettől függetlenül szeretném továbbadni Nocy-nak és Diarának, hátha segít áramoltatni a kreativitást. :D


A másik dolog: ma nem egy konkrét témát hoztam, hanem szeretném felhívni a figyelmeteket egy új menüpontra, amely mostantól Értelmező írószótár néven fut. Ide gyűjtöttem össze néhány angol kifejezést a magyar megfelelőjükkel és definíciójukkal együtt, amelyekkel fontos tisztában lenni, ha érdekel az írás technikai háttere. A címszavakról előbb-utóbb bejegyzés is születik majd példákkal és felhasználható módszerekkel.

4 comments:

  1. Köszönöm, Olivia, igazán megtisztelő, de én követem Benina kampányát, miszerint inkább a szavakat (kommenteket)részesítem előnyben a díjak helyett. :-)

    ReplyDelete
  2. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat :)
    Ami pedig a menüpontot illeti, szerintem szupi :) Én mindenképp be fogok még lesni néha :D

    xoxo, Nocy

    ReplyDelete
  3. Diara: amint vége az érettséginek és újra elkezdek történeteket olvasni, ígérem, feltétlenül benézek hozzád. :)

    Nocy: igazán nincs mit. Örülök, ha hasznosnak találtad az új menüt. :)

    ReplyDelete
  4. Nyugodtan, amikor csak jól esik! :-)
    És valóban jó a "szótárad"! :-D

    ReplyDelete