15/04/2011

M mint műfaj


Vártam az m betűt, mert millió dologról tudnék írni, de sajnos úgy alakult, hogy csak egy rövidke bejegyzésre van időm és energiám. Ezért elsősorban tőletek szeretnék most érdeklődni, mégpedig arról, hogy milyen műfajban írtok.

A legelső történetem fantasy volt, aztán egy ideig romantikus művekkel próbálkoztam. Mostanra újra visszataláltam a fantasy-hoz, illetve a paranormális témákhoz, mivel ezt élvezem írni is, olvasni is. Érdekes viszont, hogy hiába szeretem, sokkal nehézkesebben haladok vele, mint azokkal, amelyekből hiányzik a természetfeletti. Pedig tele vagyok ötletekkel, a fejemben meg van szépen minden, és mégis. A romantikus sztoriknál még fogalmam sem volt, mit csinálok, nem tudtam, mi fog történni legközelebb, mégis könnyebben ment az írás.

Veletek előfordult már ilyen? Olyan műfajban írtok, amit olvasni is szerettek? Van olyan műfaj, amelyben szívesen kipróbálnátok magatokat?

1 comment: